close

因為我是從FB的blog複製貼上的呼呼。

*

昨天睡得很多但是品質非常不好。
又熱又悶的。

我做了一個夢,關於我親愛的小王子。
但是好憂鬱,整個宇宙都是眼淚,濕濕黏黏的。

im thinking of you,my dear.
雖然我們最近總是漫不經心、總是覺得有什麼改變了,
但我仍然時常惦記著你,惦記著你給的微笑。一百分 :)

Dan,you are the best for everything.

*

下午跟Jackson聊了一下,很開心噢。
於是我的"to do list"又增加了許多應該要去做的事情。

雖然我的英文一直lag,而且也不是很注意文法時態之類的,
但是非常感謝聰明的Jackson先生不但不嫌棄,還願
意繼續跟我聊天 lol

MANY THANKS!!! COWBOY!!!

*

晚上要去儲存糧食又要繳水電費,勒緊褲袋我的八月難過了
但真的非常期待Owl City的CD啊 <3

*

Shakespeare
Sonnet #148

O me! what eyes hath love put in my head
Which have no correspondence with true sight:
Or if they have, where is my judgement fled
That censures falsely what they see aright?
If that be fair whereon my false eyes dote,
What means the world to say it is not so?
If it be not, then love doth well denote
Love's eye is not so true as all men's: No,
How can it? O how can love's eye be true,
That is so vex'd with watching and with tears?
No marvel then though I mistake my view:
The sun itself sees not till heaven clears.
O cunning Love! with tears thou keep'st me blind
Lest eyes well-seeing thy foul faults should find!

*

然後希望可以快點收到postcards :D
arrow
arrow
    全站熱搜

    only6 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()